Email Marketing-ul este o forma de marketing digital, care foloseste posta electronica (email) ca metoda principal de comunicare.
Email marketing-ul este folosit in mai multe scopuri:
- Trimiterea de emailuri care au ca scop fidelizarea clientilor existenti prin trimiterea de reduceri, cupoane, vouchere, etc.
- Trimiterea de emailuri care au ca scop determinarea unui utilizator sa devina comparator prin diferite mijloace.
- Trimiterea de emailuri care transmit diferite mesaje promotionale cu scopul de a creste notorietatea brandului.
- Trimiterea de emailuri care promoveaza produse sau servicii ale altor companii.
Atentie! Vorbim de email marketing si nu de spam. Nu vom accepta, incuraja si consilia niciodata campanii de spam, de email-uri nesolicitate. Spam-ul nu va va ajuta sa va cresteti vanzarile, sa deveniti mai cunoscuti pe piata, sa aduceti profit ori sa imbunatatiti imaginea brand-ului vostru. Din contra!
Mai jos vom enumera cateva din motivele pentru care orice companie care incearca sa-si imbunatateasca atat notorietatea brandului cat si vanzarile ar trebui sa includa email marketingul pe lista de activitati de marketing online:
- Costuri scazute – Email marketing-ul este unul drintre cele mai ieftine canale de marketing onlie.
- Public Targetat – Utilizatorii care se aboneaza la newsletterul tau au un interes crescut fata de produsele si serviciile pe care le oferi, nu se compara cu un utilizator care a ajuns pentru prima oara la site-ul tau si inca nu stie cu ce te ocupi.
- Scalabilitate – Cu ajutorul Google Analytics este foarte usor sa masori rezultatele unei campanii de Email Marketing. Masurarea rezultatelor prin intermediu Google Analytics iti permite sa identifici cu exactitate aspectele pozitive ale campaniei pentru a aduce imbunatatiri in mod constant.