Descriere Link Bulding
Ce este, ce face si de ce am nevoie de Link Building?
Pret campanie Link Building
Ce costuri implica o campanie de Link-Building
Ce este, ce face si de ce am nevoie de Link Building?
Ce costuri implica o campanie de Link-Building
Link-ul ramane pe o durata nelimitata, spre deosebire de link-urile platite spre exemplu, care raman pe web atat timp cat platesti. In consecinta ele vor genera pentru o perioada mult mai lunga:
Genereaza trafic direct, atat timp cat vine din articole / advertoriale, ce indeplinesc cumulativ urmatoarele trasaturi:
Imbunatatesc:
Un important beneficiu, tinand cont de faptul ca 93% din trafic, vine dintr-un motor de cautare.
Imbunatatesc:
Cu cat mai multi oameni (website-uri) vorbesc despre tine, cu atat esti considerat mai important.
Daca acei oameni sunt si ei la randul lor bine priviti, daca vorbesc si frumos despre tine, isi formeaza si exprima propriile pareri, argumente si discursuri si urmeaza multi alti “daca” pe care ii vom discuta in cele ce urmeaza, atunci si tu vei fi mai bine privit, popular, apreciat.
Crawlerele (botii sau script-urile) folosite de motoarele de cautare, scaneaza paginile in vederea indexarii continutului, link-urilor etc. Cu cat mai multe site-uri “vorbesc” despre tine, cu atat valoare ta in cadrul internetului, creste.
Numarul de link-uri si calitatea acestora, cresc valoarea site-ului tau, sunt ca un vot de incredere.
“Daca toate drumurile duc la Roma, Roma trebuie sa fie un oras important” – M.C.
Asa se poate rezuma in cateva cuvinte, filosofia care sta in spatele unei campanii de link-building.
Gandeste-te la motoarele de cautare ca fiind niste topografi ce se ocupa cu masuratorile si calculele necesare pentru a intocmi harti ale web-ului /internet-ului.
Link-uri sunt bulevardele, strazile, ulitele.
Cu cat sunt mai multe asemenea drumuri care duc catre orasul tau, cu atat orasul tau este considerat mai important.
Concret, cat de important este link building-ul, cat de important este ca un numar cat mai mare de site-uri sa aiba articole si link-uri catre si despre tine?
Cred ca exemplele urmatoare sunt mai mult decat edificatoare:
Intrebarea este “de ce”? Si raspunsul unul singur: datorita numarului de link-uri externe. La momentul asta, sunt in jur de 300 milioane de pagini ce duc inspre amazon.com si la nivel local, 6 milioane de pagini ce duc inspre emag.ro.
Nu sustinem in nici un fel ca acesta este singurul element ce contribuie la pozitionarea in motoarele de cautare, cu siguranta insa este unul extrem de important.
Pentru a calcula costul unei campanii de Link-Building, sunt luate in considerare mai multe variabile:
In consecinta fiecare speta va fi tratata distinct in functie de criteriile enumerate.
Consideram insa ca este de un real ajutor, un studiu concret de caz.
domenii “.ro”
Va oferim 100 domenii .ro:
caractere per advertorial
Advertoriale avand in medie 500 de caractere:
Control link-uri
Control total al link-urilor: