Affiliate marketing sau marketingul prin afiliere este modalitatea de a vinde prin intermediul altora (afiliati) contra unui comision prestabilit.
Marketingul prin afiliere este o metoda buna de crestere a traficului si numarului de vanzari indiferent ca vorbim de un start-up sau de o companie cu vechime pe piata.
Cea mai avantajoasa parte a marketingului prin afiliere e ca nu platesti pentru traficul adus catre site-ul tau ci doar pentru utilizatorii care devin clienti.
Cum functioneaza marketingul prin afiliere:
- Afiliatul primeste un URL customizat al siteului tau care contine un id unic de afiliat. Doar asa iti poti da seama cine anume trimite trafic catre site-ul tau.
- Afiliatul incepe sa iti promoveze produsele sau serviciile. Acesta poate alege diferite canale de marketing pentru promovarea produselor pe care le-a ales: trafic platit (AdWords) , un video pe youtube, email marketing, posturi pe blog, review-uri de produse, etc. Posibilitatile sunt nenumarate.
- Site-ul tau primeste trafic in urma muncii depuse de catre afiliat, trafic care este convertit in client.
- Afiliatul primeste comisionul prestabilit odata ce o vanzare s-a incheiat cu succes.
- Platesti doar pentru rezultate.
- Este cea mai eficienta metoda de marketing din punct de vedere al raportului calitate/pret.
- Un afiliat poate vinde mai repede si mai bine decat tine. Dar 2 sau 20? Poti avea oricati afiliati, toti vor lucra in avantajul tau. Iti putem recomanda afiliati cu multa experienta care au mai lucrat in trecut cu produse asemanatoare cu al tau si care stiu deja ce au de facut pentru a vinde, poate mai bine decat ai face-o tu.
- Cunosti costurile unei vanzari si iti poti estima foarte usor profitul. Sa presupunem ca produsul pe care il vinzi costa 100 de lei iar comisionul acordat unui afiliat este de 10%. In urma unei vanzari generate de un afiliat tu vei incasa de fiecare data cate 90 de lei iar afiliatul tau cate 10 lei. Drept urmare, costul tau pentru producerea unei vanzari va fi intotdeauna de 10 lei.
Daca ti-am captat atentia si ai dori sa incerci o campanie de marketing afiliat, nu ezita sa ne contactezi. Iti vom sta la dispozitie cu toate informatiile de care ai nevoie.
Crearea unei campanii de marketing afiliat se va desfasura dupa cum urmeaza:
- Analiza site-ului, a structurii, a produselor si a pietei din care face parte.
- Analiza tipului de client targetati.
- Propunerea platformei de afiliere (una sau mai multe dupa caz).
- Crearea unui cont de advertiser pe platforma/platformele alese.
- Crearea si optimizarea campaniei propriu-zise: adaugarea de produse, bannere, linkuri.
- Recrutarea si managementul afiliatilor in functie de performante.
- Comunicarea permanenta a noilor promotii sau produse ce apar pe site.
- Raportare saptamanala/lunara cu privire la numarul afiliatilor care s-au inscris in campanie, traficul si vanzarile generate de acestia, etc.
Costuri:
Costurile variaza de la un advertiser la altul, in functie de piata in care activeaza, de numarul de produse si de timpul alocat.
- Descriere
- Analiza
- Analiza
- Analiza
- Cont
- Campanie
- Raportare
- Numar produse
- Setup
- Administrare*
- *setup-ul contului se face o singura data
*administrare si optimizare zilnica
*contract pe minim 3 luni
- Simulare Campanie Basic
- Site / structura
- Produse
- clienti / domeniu targetat
- Inregistrare si configurare
- Creare si optimizare: bannere / link-uri etc
- Saptamanala / lunara
- 1500-2000
- 150 Eur
- 200 Eur / luna
- *setup-ul contului se face o singura data
*administrare si optimizare zilnica
*contract pe minim 3 luni